Aanmelding

Overweegt u uw kind aan te melden op de Oranje Nassauschool? Dan kunt u zich aanmelden voor één van de kennismakingsbijeenkomsten voor geïnteresseerde ouders. Deze vinden regelmatig plaats. Tijdens deze bijeenkomst krijgt u informatie over de school en geven wij een rondleiding.

De bijeenkomsten van dit schooljaar staan gepland op:

dinsdag  19-09-2023 9.00 uur
donderdag  19-10-2023 9.00 uur
woensdag 22-11-2023 9.00 uur
dinsdag  09-01-2024 9.00 uur
donderdag 14-03-2024 9.00 uur
dinsdag  16-04-2024 9.00 uur
donderdag 30-05-2024 9.00 uur

U kunt zich aanmelden door een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onder vermelding van onderstaande gegevens:

- datum van de kennismakingsbijeenkomst
- naam van uw kind
- geboortedatum van uw kind
- telefoonnummer

Wij kunnen per keer maximaal 6 ouderparen ontvangen. Van Ada Pelgrim ontvangt u een bevestiging. Mocht de betrefffende bijeenkomst al vol zijn, dan vragen wij u een andere datum te kiezen.

Zij-instromers
Kinderen die van een andere basisschool komen, kunnen worden geplaatst mits de groepsgrootte, de onderwijsbehoefte van de groep en de onderwijsbehoefte van de nieuwe leerling dit toelaat. In alle gevallen wordt contact opgenomen met de directeur en de intern begeleider van de school waar het kind vandaan komt. Waar nodig worden extra toetsen afgenomen om tot een welafgewogen oordeel van wel of geen plaatsing te komen. De toetsresultaten en informatie van de school van herkomst worden besproken met ouders, directie, intern begeleider en de leerkracht van de groep waar het kind in wordt geplaatst.

Een overstap van een andere school binnen de gemeente Zandvoort is alleen wenselijk bij de start van een schooljaar.