PARRO / Oudercontact

Lijsterstaat 1-3
2042 CH  Zandvoort
Tel: 023-5714325

Op de Oranje Nassauschool vinden wij communicatie met ouders belangrijk. De laatste tijd zijn er veel digitale mogelijkheden bijgekomen om met ouders te communiceren. Wij werken met Parro.

Zodra een kind start bij ons op school krijgen ouders via de mail een uitnodiging met een inlogcode om een account te maken in Parro.

Met de Parro- app:

– Bent u altijd en meteen op de hoogte van de schoolse zaken.

– Kijkt u mee met de schoolbelevenissen van uw kind.

– Is er direct contact mogelijk tussen u en de leerkracht(en) van uw kind(eren).

- Kunt u uw kind absent melden.

- Ontvangt u de weekbrief.

Via Parro blijft u op de hoogte van de actuele mededelingen over diverse onderwerpen zoals data van uitstapjes, excursies, bijeenkomsten, vakanties en vrije dagen. Parro is te installeren als app op een mobiele telefoon of tablet, maar ouders kunnen ook de webpagina bezoeken.

Parro biedt dus veel mogelijkheden om snel en efficiënt met elkaar te communiceren.

Ons doel is om alle communicatie zoveel mogelijk via Parro te laten verlopen. Wij gaan ervan uit dat alle ouders gebruik gaan maken van deze mogelijkheid. Aan het begin van het nieuwe schooljaar wordt u gevraagd om de privacy-voorkeuren aan te geven. Dit zijn wij verplicht te registreren en wij verzoeken u vriendelijk aan dit verzoek gehoor te geven.